Europos komerciniai bankai kasmet investuoja didžiulius išteklius į technologijas, dirbtinį intelektą ir kitas inovacijas, kad pagerintų veiklos efektyvumą, kibernetinį saugumą ir, svarbiausia, klientų patirtį. Be to, daugiau nei penktadalis komercinių bankų perėjimą prie debesijos taip pat laiko strateginiu prioritetu siekiant užtikrinti veiklos lankstumą ir saugumą bei prisitaikyti prie kintančios aplinkos.
Šiaulių bankas užsibrėžė ambicingus tikslus: užtikrinti geriausią klientų patirtį, užmegzti ryšį su naujais klientais, padėti jiems valdyti asmeninius finansus ir tapti pirmuoju banku šalyje pagal klientų pasirinkimą ir mėgstamu prekės ženklu.
Siekiant šių tikslų, pirmąjį šių metų ketvirtį Šiaulių bankas pasirašė sutartį su Šveicarijos bankinių debesijos paslaugų milžine „Temenos“ ir pirmasis Lietuvoje perkels pagrindines IT sistemas į debesiją.
NOOR komanda, vadovaujama Technologijų ir medijos, duomenų apsaugos bei intelektinės nuosavybės grupės vadovo, partnerio ir advokato Andriaus Iškausko, prisidėjo prie Šiaulių banko strateginės investicijos įgyvendinimo konsultuodama banką dėl sandorio struktūros ir rengdama bei derindama teisinius sandorio dokumentus.
„Sutelkėme dėmesį į sudėtingus teisinius reikalavimus, skaitmeninimo iššūkius ir atitikties užtikrinimą. Viską, ką darome, darome tam, kad savo klientams atvertume naujas galimybes ir kad jie taptų dar konkurencingesni”, – komentuoja Andrius Iškauskas.