Valstybinis patentų biuras (VPB) atsisakė registruoti prieš dvejus metus įkurtos reputacijos agentūros„Winning“ prekės ženklus Winning“, „Winning Media Group“ ir „Winning Reputation“ grįsdamas tuo, kad jie neturi skiriamojo požymio, žymi tik paslaugų charakteristikas, yra sudaryti iš žymenų, kurie gali būti naudojami paslaugų kokybei žymėti.
Tačiau reputacijos agentūra „Winning“, kuri ieškojo ženklo, įprasminančių kliento laimėjimą, su neigiamu VPB atsakymu nesusitaikė ir kartu su NOOR partneriu, advokatu Andriumi Iškausku tokį sprendimą skundė bei prekės ženklus teikė registruoti antrą kartą.
„Prekių ženklas „Winning Reputation“ turi skiriamąjį požymį siekiamų žymėti paslaugų atžvilgiu, todėl geba atlikti prekių ženklo funkciją, t. y. atskirti paslaugas nuo kitų asmenų prekių arba paslaugų, geba identifikuoti paslaugų kilmės šaltinį – paslaugų teikėją. O vidutinis vartotojas įmonės prekių ženklą susies pirmiausia su įmonės tapatybe ir atitinkamai su paslaugomis“, – argumentavo A. Iškauskas, kuris yra įsitikinęs: jei nori pasiekti pergalę, negalima pasiduoti.
Būtent tinkamai sudėlioti mūsų kontoros advokato argumentai įtikino VPB leisti registruoti šiuos prekės ženklus.
Regis, agentūrai laimėjimą atspindintis prekės ženklas jau prišaukė pirmąją pergalę.
Daugiau apie bylą skaitykite „Verslo žinių“ straipsnyje čia.