Lietuvių bendrovė „Repsense“, sukūrusi pirmąjį automatizuotą internetinės reputacijos matavimo modelį ir pritraukė 0,5 milijono eurų investiciją. Į „Repsense“ investavo fondų valdymo įmonės „Iron Wolf Capital“ ir „Coinvest Capital“, prie kurio prisidėjo ir 5 verslo angelai – privatūs investuotojai.
Praėjusiais metais startavusiai, vos prieš kelis mėnesius produktą rinkai pristačiusiai ir jau 9 šalių verslo klientams, tyrimų ir komunikacijos specialistams duomenis teikiančiai „Repsense“ investicija atvers galimybes toliau vystyti produktą bei plėstis tarptautiniu mastu. Startuolio įkūrėjų gretose – patyrę profesionalai, tarp kurių komunikacijos specialistas, viešųjų ryšių agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ partneris Mykolas Katkus bei duomenų mokslininkas Alfredas Chmieliauskas.
Teisinius investicinio sandorio klausimus „Repsense“ atidavė į NOOR komandos rankas su partneriu Mindaugu Rimkumi bei vyresniuoju teisininku Audriumi Slažinsku priešakyje.
Daugiau informacijos čia.